داده ها و ویژگی های معماری اسپانیایی

۴ بازديد
یکی از بزرگترین جواهراتی که اسپانیا هر ساله به میلیون ها گردشگر نشان می دهد، معماری آن است. سفر به اسپانیا به معنای شناخت بخشی از ماهیت آن است و بر زندگی روزمره کل کشور تأثیر می گذارد.

از آنجا که تأثیر اعراب در بسیاری از آثار او درک می شود، این پیام ثابت در مواجهه با متریک، قابل اندازه گیری، و سیستمی که در آثار گائودی می بینیم، احساس می شود، که به نظر می رسد به خطوط مستقیم به عنوان دشمن نگاه می کند. از هنر واقعی . می‌توانیم درک کنیم که آنچه در معماری اسپانیایی است، در واقع یک بنای تاریخی است که با گذشت زمان، به نمایندگی از یک قوم و سبک و جوهر آن ختم شده است.

شبه جزیره ایبری مکانی است که در طی قرن ها تمدن های مختلفی در آن شکل گرفته است. چندین فرهنگ نیز در اینجا حضور داشتند. این واقعیت است که معماری و هنر اسپانیایی را بسیار غنی و متنوع می کند. مطمئناً هرکسی که به دوره باستان علاقه دارد چیزی برای خود پیدا خواهد کرد. بیشتر آثار تاریخی این دوره مربوط به زمانی است که رومیان بر این سرزمین ها حکومت می کردند.
سبک های مختلف معماری در مناطق مختلف اسپانیا

اگر بخواهیم بقایای قنات ها را ببینیم، حتما باید به سگویا، تاراگونا و مریدا برویم. در مالاگا و ساگونت، ما می توانیم آمفی تئاتر را تحسین کنیم. همچنین بسیاری از بناهای سکولار قرون وسطایی در اسپانیا وجود دارد. بسیاری از آنها ماهیت دفاعی دارند. اگر به معماری این دوران علاقه مندیم، حتما باید برای دیدن قلعه معبد به پونفرادا برویم. آلکازار معروف واقع در سگویا نیز شایسته توجه است.

با صحبت از معماری اسپانیایی، نمی توان سبک گل را فراموش کرد که در قرن پانزدهم به سبک گوتیک موجود در اسپانیا ظاهر شد. ویژگی بارز آن استفاده از زیور آلات بسیار غنی است. که در قرن پانزدهم به سبک گوتیک موجود در اسپانیا ظاهر شد. ویژگی بارز آن استفاده از زیور آلات بسیار غنی است. که در قرن پانزدهم به سبک گوتیک موجود در اسپانیا ظاهر شد. ویژگی بارز آن استفاده از زیور آلات بسیار غنی است.

در مورد خود سبک عربی، ساختارهای زیبایی هنوز در جایی که زمانی خلافت قرطبه بود حفظ شده است. چیزهای بسیار مورد استفاده از زمان باقی مانده است، مانند طاق نعل اسبی، با تزیینات متعدد که جلوه ای منحصر به فرد به سبک ساخت و سازهای مذکور می بخشد.

معماری رمانسک
در معابد و صومعه‌ها در بخش بزرگی از اسپانیا، بیش از یک مکمل، پایه‌ای است که ترکیب عظیمی از فرهنگ‌های موجود در معماری اسپانیایی بر آن استوار است. ما نمی توانیم فراموش کنیم که مانند فرانسه، همچنین در اسپانیا نیز برای چندین دهه نفوذ زیادی از واتیکان و پاپ ها وجود داشت، که متضمن تامین مالی بسیاری از سازه های بزرگ است که همیشه مطابق با سلیقه کلیسا طراحی شده بودند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.